fbpx

רווחת החולה ובני משפחתו

ישנם מרכזי יום אשר פועלים לרווחת הגיל השלישי ולאוכלוסיית החולים אשר גרם בביתם וזקוקים לעזרתם של אנשים אחרים בביצוע פעולות בסיסיות.

מרכזי היום פועלים ברחבי הארץ במשך חמישה ימים בשבוע ולעיתים אף במתכונת של שישה ימים בשבוע. המרכזים פועלים משעות הבוקר ועד לשעות הצהריים. בחלקם, מספקים מרכזי היום ארוחת בוקר ובנוסף ארוחת צהריים חמה. המסגרת מסייעת לשפר את איכות החיים של החולים ובני הגיל השלישי באמצעות תכניות העשרה, חוגים, מוסיקה, טיולים מותאמים ועוד. בנוסף, קיימות קבוצות תמיכה לבני משפחות החולים. קבוצות אלו מהוות תמיכה לבני המשפחה בהתמודדות היום יומית של המשפחה עם החולה.

בקבוצה מכווינים את בני המשפחה, מסייעים נפשית ופרקטית, מחליפים מסרים, רעיונות, וחוויות עם כלל חברי הקבוצה והמדריך. הצורך בקבוצת תמיכה בעל ערך עליון לבני המשפחה אשר רואים כי יש לצידם אנשים שחווים את הקושי היום יומי באופן זהה, פותחים את הלב, משחררים ומקבלים חיבוק ועצה מקצועית מהמדריך. בצורה זו, מגיעים בני המשפחה לטפל בחולה עם אנרגיות חיוביות ופחות מועקה.

החולים נהנים ממערך הסעות אשר מגיע לבתיהם בשעות הבוקר, אוספים אותם למועדוני היום ומחזירים בחזרה.

עצה טובה כאן בשבילכם, אנו נצאים את מועדוני היום לחולים ולקשישים, בהתאם לציפיות המשפחה. יחד עם מאמץ למצוא קבוצות תמיכה מתאימות אשר יאפשרו לבני המשפחה להתמודד באופן נכון ויעיל עם החולה.

פנו אלינו, קבלו עצה טובה וליווי צמוד למימוש זכויותיכם הרפואיות. 

אל תוותרו על מה שמגיע לכם!
אנחנו מתחייבים - לא קיבלת פיצוי לא שילמת!

בייחוד בימים אלו חשוב שתקבלו את מה שמגיע לכם מהמוסדות והארגונים הממשלתיים.